Powered By Blogger

miercuri, 13 aprilie 2011

Mi-e dor,dor,dor.............

                 Mi-e dor de inghetata polara, mi-e dor sa ma urc intr-un copac inalt si apoi sa imi fie frica sa mai cobor, mi-e dor de dovleacul copt iarna in cuptorul de la soba, mi-e dor de cuvintele mamei spuse de atatea ori cand eram mica: "pune mana si spala-te ,ca nu-i apa pe bani!" ( acu si dragostea e pe bani!) ,mi-e dor sa mai joc un baraj cu baietii de la bloc ( acu nu mai e nici bara, nici baietii nu mai sunt.......iar eu, nu mai sunt nici eu..........), mi-e dor sa vorbesc la un telefon cu disc, sa-mi bag degetele prin gaurile alea ca sa formez numarul, mi-e dor sa scriu o scrisoare cu stiloul, mi-e dor sa stau 3 zile fara laptop si fara net si sa nu ma vait de plictiseala, mi-e dor sa smulg iarba din flori fara manusi, mi-e dor de mirosul de regina-noptii, mi-e dor sa mai tin in palma un licurici si sa incerc sa imi dau seama de unde ii vine lumina, mi-e dor sa mai urc un deal fara sa ma oresc de 10 ori sa im trag sufletul, mi-e dor de mine.............
    Ciudat!!!!!!! Mi-e dor de atat de multe lucruri, dar de atat de putini oameni............

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu