Powered By Blogger

marți, 15 februarie 2011

ziua lui nea Valentin

             Cica ieri a fost ziua lui nea Valentin cunoscuta de majoritatea ca ' ziua indragostitilor". Sincer va spun pentru mine e egala cu zero aceasta zi. Si uite cum stateam eu dimineata pe net savurand cafeau si un personaj din lista mea de mess imi scrie: " neata! ce faci? cum ai petrecut ieri de ziua iubaretilor?" Reactia mea: tacere totala. Sa va zic ca m-am enervat, nu va zic; sa va zic ca nu am vorbit cu omul ala, nu va zic. Nu pot sa inteleg cum puteti sa fiti atat de incantati de o sarbatoare care nu este a noastra, mai ales ca avem si noi "o zi a indragostitilor" de care va doare in cur.Daca nu ma insel si cred ca nu, aceasta sarbatoare este a catolicilor. Pentru mine inseamna o cheltuiala in plus si un motiv in plus de a agata feticici si a ti-o trage. De ce zic o cheltuiala in plus, pentru ca pe langa faptul ca ii iei cadou de cacat cu inimi si asa, mai iei si un vin, mai iei si prezervative. Pe langa asta dragostea nu sa arata in cadouri mai ales intr-o zi in care toata lumea se iubeste cu toata lumea.Un "te iubesc" spus intr-o astfel de zi e de cacat, nu semnifica nimic.Iubirea nu se zice, iubirea se arata, iubirea se dovedeste, iubirea, daca exista, trebuie sa fie in fiecare zi nu doar pe 14 februarie. In concluzie ma futeti la cap de la revelion ca vine ziua prostiei, a venit, a trecut, nu am sarbatorit-o, acum gata nu mai vreau sa aud. Asta e doar parerea mea strict personala despre o zi care la mine in calendar nu exista.Si sa va mai zic ca mi se pare o zi pentru nesatisfacuti, nu va zic.

Un comentariu: