Powered By Blogger

marți, 15 februarie 2011

povestea lu' tricoul meu

                 Uite cum eram eu intr-o seara eu cu mine si calculatorul meu si stateam pe net, mai exact pe facebook, si ma gandeam sa inchid tot ca urma sa inceapa telenovela mea preferata pe acasa ( te iubesc sa crapi de dragostea mea ), cand o mana imi iese din monitor si imi da una peste ochi. Ma uit eu cu cei patru ochi ai mei si ce credeti ca vad: concurs fara urs. Intrebarea intrebatoare era cine a fondat trupa Motorhead si cand. In momentul ala avusei o revelatiune si uite asa ma desteptai eu si dadui de graba un mail. Dupa ce il expediai vazut ca mai trebuie sa dau unul (al bun defapt) cu raspunsul si cu datele mele strict personale. Si uite asa fusei eu a doua si a treia care dadui maile si cu al mai corect raspuns la ele. Si uite asa trecura zilele mele si uitai de concurs si de tricoul fermecat si sincer nici nu ma asteptam sa fiu eu a mai misto.Era luni seara,tocmai se dadea o lupta in capul meu ce sa fac: sa ma uit la telenovele sau sa ma duc sa beau o apa tonica la carciuma? Nici nu terminai bine de gandit ca imi suna telefonul. Il iau in mana, ma uit la el, el la mine ,si vad un numar necunoscut mie.Stau o secunda, stau cinci, ce sa fac sa raspund, sa nu........si.raspund. O voce de mascul vorbea cu mine si imi zice: "buna seara!" Eu zic: "seara buna!" El: "ai participat la un concurs si ce creziiiiiiii???????? ai castiggaaaaattttttt!!!!!!!.............." Eu - tac- in mintea mea: " ba, esti prost?, ....cina ma, eu?.....sa faci plici ca zici doar adevarul si numai adevarul asa sa ai noroc de femei misto in viata ta" Si dintr-o data aceasta voce ma trezeste din ale mele rostind cuvantul magic " MOTORHEAD". Si uite asa prin calitatile mele deosebite cu care am fost inzestrata am castigat tricoul , singurul pus la bataie.
    Si uite cum vorbeam euntr-o zi la telefon cu o persoana din lumea mea si incep sa-i povestesc cum cred eu ca am mancat kk cand eram mica si cum am castigat eu un tricou. La care aceasta fiinta superioara ma intreaba: "fai asta, tu asculti motorhead?" Eu: "nu, te caci pe ei!" -"Pai de ce pana mea nu le-ai zis ca al tau barbat e foarte fan si are tot de la motorhead si ca iti doresti sa nu ai dublura si ca mai bine sa iti dea un tricou de la Sepultura!"
   Si uite asa a circulat zvonul ca eu astept barza sa imi aduca tricoul.Si a trecut o saptamana si el nu a venit si chiar ma gandeam ce teapa faina am luat eu si ca sa nu ma fac de kk mi-am zis ca va trebui sa-mi iau un tricou cu Kurt Cobain la plaja ca alea cu motorhead ma strangeau la genunchi si nu am avut ce sa fac l-am luat pe asta. Ma trezesc eu luni dimineata foarte hotarata sa caut al tricou ..........cand.............un mail - "ne cerem scuze pentru tricoul intarziat e asteptat sa vina de peste mari si tari"

2 comentarii:

  1. Ma lasiiii? De peste mari si tari? Sa nu-mi zici ca vine si cu autograf.
    Si l-ai primit pana la urma?

    RăspundețiȘtergere
  2. inca nu l-am primit dar cica va fii de la taticul lui de acasa

    RăspundețiȘtergere