Powered By Blogger

luni, 14 februarie 2011

ale mele ganduri negandite

Stiu, nu v-am plictisit cu nimic, sincer nu am avut chef de butonat , a fost si un pic de lene cu un pic din mai multe picuri. Nu sunt foarte multe persoane care ma cunosc cu adevarat,asta pentru ca nu va arat decat ce vreau eu sa stiti, si totusi judecati, totusi vi se umple gura de cacat cand vorbiti despre mine. Nu ma deranjeaza pentru ca nu ma atac in nici un fel si pentru ca intotdeauna ce ai de oferit aia vei primi inapoi. Incerc sa nu va judec, incerc sa nu judec pe nimeni chiar daca m-a calcat rau pe coada mea de peste. Incerc sa nu o fac pentru ca eu nu am dreptul asta si sincer de cele mai multe ori reusesc, dar sunt si momente in care nu si situatia asta ma scoate din toate ale mele.Si totusi cum pana mea sa reusesc cand voi aveti impresia ca ma cunoasteti, va dati cu parerea despre viata mea, de parca altceva nu exista pe lumea asta de discutat, si dupa toate aste va mai credeti si prieteni cu mine, desi v-am zis la toti ca eu nu am prieteni si nici nu imi trebuie, am doar "necunoscutii de-ai mei". fatul ca stau cu tine lamasa sau facem un gratar si radem, glumim, futem, platim nu iti da dreptul sa comentezi despre viata mea sau despre persoana mea.Daca se intampla ca in loc de o bere sa beau doua sau cinci sau o lada si totusi sunt normala, adica nu am ochii mici si rosii, nu m-am imbatat, dar sunteti prea idioti ca sa intelegeti. Nimeni nu are dreptul ca judece un om, pe care nu il cunoaste, dupa cat a baut sau a fumat sau a dansat pe masa sau pe sub masa, singur sau cu mai multi ( poate a avut un motiv sa faca asta) Sti o persoana de zece ani, socializati de cinci ani,nu o cunosti in viata de zi cu zi decat in cea de pasare de noapte si totusi, pentru a impresiona o pizdulice ( o mare idiotenie) afirmi un lucru de cacat despre acea persoana. Nasolul e ca persoana in cauza te-a auzit si atunci vin si zic:  "cum pana mea sa nu te judec cand tu esti idiot?, cum pana mea sa am prieteni daca nu stiti sa fiti oameni?, cum e posibil ca in fata sa va dati prieteni si la spate sa futeti in cur?, de ce pana mea va uitati ca vitele cand cineva se distreaza si a doua zi vi se umple gura de cacat de nu mai puteti respira?" Imi permit sa va dau eu raspunsul: in primul rand sunteti idioti si in al doilea rand sunteti jigodii. O mare minte luminata zicea cam asa: "prietenia este increderea prin care se masoara un om" (oscar wilde) Nu sunt aia perfecta, nu sunt vedete, nu sunt o diva, nu am nevoie de aplauze sau de covor rosu cand apar, nu ma bag in vietile voastre mai mult decat imi este permis, deci dati-mi voie sa fiu eu. Cum poti afirma " esti prietena cu mine si tin la tine" si in momentul in care te caut la telefon sau pe net sa iti zic ce ma fute la cap rau, tu nu raspunzi ca esti ocupat te joci barbut.Mi-a luat ceva timp pana am inteles defapt aceste cuvinte- esti prietena cu mine dar nu si eu cu tine.Acum m-am enervat putin, imi trece repede, nu are rost sa mai scriu ca daca o tin tot asa voi face o carte. Ideea era ca incerc sa nu va judec ca nu am eu dreptul asta, dar nu reusesc mereu din cauza voastra.Daca exista vreo persoana care ma cunoaste si citeste si se simte lezat de ce am scris eu, imi cer scuze , nu m-am referit la o persoana anume am dat doar doua exemple care mi-au venit acum in cap.Nu ar trebui sa se simte cineva cumva pentru ca stiti bine ca daca am ceva de spus va spun in fata si apoi va dau eject din lumea mea fantastica, cu printi si printese in care traiesc.A fi om nu inseamna sa ai zece facultati, sa ai vile sa ai ce altii doar viseaza, dar asta nu trebuie sa o zic eu.Pacat ca unii dintre voi imi lasati un gust amar, dar adevarul este ca, daca eram toti la fel......eu ce mai scriam acum?

Un comentariu:

  1. :))))))))))) am lesinat de ras...Bai dar cele 2 persoane te-au suparat rau, dar rau de tot!!!

    RăspundețiȘtergere