Powered By Blogger

joi, 14 aprilie 2011

Nu stiu daca pot.........

         Cred ca pot.
         Da, sunt sigura ca pot!
   De multe ori ascultam si vedeam sentimentele altor persoane si le luam in inima mea si le lasam sa se piarda acolo, sa se stinga incet pana nu mai sunt, unele vechi de ani de zile inca mai sunt si incearca sa iasa la suprafata si sa preia controlul, altele vechi de cateva ore s-au stins foarte repede, dar saptamana trecuta credinta mea ca pot face fata la mai multe stari a unor persoane si dorinta mea de a simti si a "lua" anumite sentimente ale anumitor persoane si dragostea mea pentru acele persoane m-au facut sa cad in capcana "timpului" .
    Am fost invinsa, prea multe sentimente/stari am incercat sa iau asupra mea, am incercat sa le controlez dar au reusit sa preia controlul. Acum simt pe zi ce trece cum incet incet imi pierd "vocea". Incerc din greu sa realizez unde am gresit si de ce mi se intampla mie asta si incet incet imi pierd ideile/sperantele/puterile. Acum stau si ma gandesc ce bine ar fi fost daca aveam pe cineva cu care sa vorbesc si ce frumos ar fi fost daca ar fi zis: "bine, sunt de acord".
        Nu stiu daca pot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu