Powered By Blogger

miercuri, 13 aprilie 2011

Aparentele inseala.....

             Asta e un fapt dovedit. Mi se pare absurd ca o persoana sa fie etichetata doar dupa o singura intalnire (sau cum se intampla, poti sa pici odata la locul nepotrivit si la momentul nepotrivit,si sa ii vezi o alta latura, mai negativa).
      Acum vorbesc din experienta,de multe ori sunt catalogata altfel de cum sunt eu. De ce? Asta inca ma intreb si eu, de ce oamenii simt aceasta nevoie arzatoare de a pune fiecare persoana intr-un catalog si a-l nota, dupa ce abia l-a cunoscut. Foarte multi prieteni mi-au spus....dupa trecerea unui timp( uneori ani) ca, la inceput ma credeau altfel...si ca abia mai tarziu m-au cunoscut cu adevarat. Eu am renuntat definitiv de cataloga pe cineva foarte repede, acum am invatat sa am rabdare, sa acord a 2-a sansa, nimeni nu e perfect, oricine are dreptul la o greseala, oricat de fatala ar fi ea, fiinda prima, o pot uita.
      Desi nu pot sa spun ca nu ramane o urma...dar cu timpul parca pana si cicatricea dispare. Si tot capitolul "aparente" se incadreaza si faptul ca mereu oamenii mai diferiti sunt marginalizati.Daca nu te incadrezi in acea masa a populatiei, daca esti mai special (ma refer la tot prin asta...nu doar la acei bieti copii care sunt etichetati  "freaks of nature" de la nastere.
         De ce atunci cand o persoana citeste este numita "soarece de biblioteca" -asta fiind un alint in ziua de azi...-si este ridiculizata...sau se spune ca se lauda? De ce exista mereu acest conflict intre persoanele care asculta genuri distincte de muzica? Consider ca aceste discriminari nu sunt utile nimanui, dauneaza ambelor parti. discriminatorilor si celor discriminati.
       O dovada a faptului ca nu e bine sa faci discriminari, am primit-o si eu in vara, cand mi s-a indeplinit o dorinta: "sa vad un manelist destept". Pana in acel moment eram convinsa ca asa ceva e ste un paradox, eh...se pare ca va trebui sa recunosc ca m-am inselat. Pe acel om l-am cunoscut intamplator, in tren spre Brasov, si chiar il admir. Este un om implinit, are 2 facultati, un loc de munca bun. Socant nu? Asa mi s-a parut si mie in acel moment...si din cauza acestor mici dovezi,care se acumuleaza cu fiecare zi care trece, imidau seama ca discriminarea dauneaza in primul rand evolutiei.......Tu ce crezi?

Un comentariu:

  1. Si io abia acum mi-am dat seama cu adevarat despre tine! La inceput am crezut ca esti simpatica si de gasca dar ti-am dat a doua sansa si am vazut ca esti o cotoroanta nesuferita! Cu drag, Nasa!

    RăspundețiȘtergere