Powered By Blogger

vineri, 9 decembrie 2011

Am invatat....

     Am invatat ca nu poti face pe cineva sa te iubesca. Tot ceea ce poti face insa este sa te faci iubita, placuta si apreciata de cei din jur pentru ceea ce esti. Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie, altora s-ar putea sa nu le pese, ramanand indiferenti. Am invatat ca dureaza ani sa castigi incredere si ca doar in cateva secunde o poti pierde. Am invatat ca nu conteaza CE ai in viata ci PE CINE ai. Am invatat ca pentru a te descurca in viata e de folos farmecul tau cca 10 minute, dupa aceea ar fi bine sa iti folosesti inteligenta. Am invatat ca atunci cand sunt suparata, am dreptul sa fiu suparata, dar nu am dreptul sa fiu rea. Am invatat ca daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu, nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul. Te iubeste asa cum stie el. Am invatat ca nu este intotdeauna de ajuns sa fi iertata de altii, trebuie sa inveti in primul rand sa te ierti pe tine insuti. Am invatat ca oricat de mult suferi, lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta asa ca nu-ti ramane altceva decat sa ridici fruntea si sa privesti inainte, sa fi puternic sa poti sa mergi mai departe........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu